Tråkigt!

Hej bloggen!
har inte orkat skriva på ett tag för jag har varit så trött:P.
Min bror fick avliva sin hund i måndes som va riktigt sorligt. Hon hade fått blod cancer och mådde jätte dåligt, så hon fick somna in. Alla blev ledsna fast min bror blev mest så mamma och jag satt och snacka om att vi skulle ge han en hund i julklapp och så hitta vi den hunden han gillar grand danios. så vi va och titta på valpar som va 12 veckor igår och han hitta en han ville ha. Så han fick den i julklapp:) hon heter Agnes och är nästan helt svart jätte söt faktiskt:). Sen så suger skolan som vanligt :P. Johanna har fixat min blog så den ser lite bättre ut men jag ska be henne fixa den mer imorn:). Men nu ska jag läsa andra bloggar.
Hej då bloggen.


2010-11-18 @ 20:15:47 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Johanna

Jag får väll lära dig hur man gör på måndag eller något :) haha <3


2010-11-19 @ 17:26:00
URL: http://teklamortensson.blogg.se/

Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)


2010-11-20 @ 18:55:44
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback