Söndag

Hej bloggen!
Inget speciellt har hänt idag har mest varit trött idag och inte gjort så mycket mer än att jag har legat och tittat mycket på tv. Va i stallet idag skulle rida Toy men hon hade tappat en sko så jag kunde inte rida henne. Så jag och älskling bara fixa till henne. Jag e faktiskt nöjd över Toy för nu kan man ta henne utan stigbett och det känns bra för hon tycker verkligen inte om att ha den:). Titta på Mtv idag titta på dom nya avsnitten av teen mom tyckte det va bra lite synd om vissa av dom e det faktiskt. Som hon Catelynne vet ej riktigt hur det stavas men i alla fall. Jag förstår inte hur man kan vara så stark att adoptera bort sitt barn jag menar tänk när dom blir äldre och får barn får man inte skuldkänslor då att man en gång fick ett barn men inte kunde ha det? Jag hade i alla fall fått skuldkänslor och sen om jag hade träffat det barnet jag hade adopterat bort sen när den va äldre med det barnen jag har då som jag kunde behålla asså jag hade juh inte klarat av det faktisk. Men det finns juh dom som klarar det. Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt att blogga men ändå inte för det känns som man bara kan skriva av sig vilket e skönt:). Men jag kanske skulle göra min blogg lite mer intressant så mer människor läser den. Nu ska jag se på tv med min älskling.
Hej då bloggen!


2010-11-14 @ 22:03:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback