Snö!

Hej Bloggen!
Idag har jag haft ival ridnig och det har varit så kallt. Och sen så ha det blåsigt och snöat hela dagen och varit skit kallt. Sen så tänkte jag att jag skulle rida Toy idag, det gick juh inte för det snöade alldeles för mycket så det va inte så kul. Som tur va så fick toy och dom andra hästarna komma in tidigt idag:). Nu ska jag se på paradise hotel. Sen ska jag sova för jag e så himla trött. Fast jag hoppas ändå att det snöar mycket imorn för då är säkert tågen inställda så man inte kommer till skolan:P. Men kommer lägga upp en bild på hur mycket det snöa idag när jag hade ival.
Hej då Bloggen!


2010-11-23 @ 19:19:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback