Så typiskt!

Hej bloggen!
Idag har jag mest tagit det lugnt för jag har varit ganska trött. Fast jag har varit i stallet jag red Toy idag oxå. Och när jag hade ridit klar henne märkte jag att Toy hade tappat en sko till så jäkla drygt. men det ska komma en hovslagare till stallet imorn och då ska jag höra med han om han kan sätta dit skon och sen ska jag fråga honom om han har ´så han kan ta in mer kunder för då tänkte jag ha honom för han jag har nu e jätte dålig asså. Och han hovslagaren som kommer imorn är mycket bättre vad jag vet. Imorn är det skola vilket jag tycker är drygt för jag vill hellre vara hemma och sova:P. Nu ska jag gå ut med min lilla hund Nellie och sen se på tv och sova:).

hej då bloggen!


2010-11-21 @ 20:20:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback