Pulka

hej bloggen!
Idag ska jag och älskling test åka pulka med Toy. Jag hoppas det kommer gå bra haha fast hon kanske blir rädd och springer iväg:P då flyger min älskling för han ska få åka först:P. Som tur e har Toy fått på sig vinter skor:). Imorn är det första advent mysigt dock tror jag ska baka och sen julpynta. Sen fyllde Freya 2 år i torsdes :) fast jag va inte hemme"/ för jag skulle till doktorn i malmö och jag va där så sent hos doktorn och ännu senar kom jag hem. Jag kollade i alla fall min arm som har hållt på att hoppa ur led. Jag ska nog operera armen ska göra en magnet röntgen först och se om det behövs, fast jag hoppas att jag blir opererad för jag vill inte att den ska hålla på att hoppa ur led. Min lilla vovve Nellie e med valpar och hon börjar bli sakta större så himla gulligt det e beräknat att hon ska föda 26 december synd att det inte va på julafton för det hade vart världens bästa jul:). Fast det kommer det bli ändå för min älskling ska vara med och fira jul i år igen:). Nästa fredag ska vi åka till ullared och kolla och köpa lite julklappar:). Men nu ska jag dra och äta frukost och sen åka till stallet.

Hejdå bloggen!


2010-11-27 @ 10:07:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: costo

Det gick ju bra älskling;) NOOOOT:P


2010-12-08 @ 19:24:35
URL: http://tystnadenbryts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback