Måndag

Hej bloggen!
Sitter just nu i skolan och är jätte trött. Jag fick gå upp kl 05.45. Fast jag åkte med min pappa och min bror som jobbar i lund. Så fick jag hoppa av en bit från stationen så skulle jag vänta på stadsbuss och kl va typ 07.08 och det tåget jag tar går 07.39. Sen när jag står och väntar kommer typ inte bussen så jag började gå mot stationen isället. Sen när jag va vid sjukhuset fick jag öka jätte mycket!. Fast jag hann med tåget precis typ och sen så hoppade jag av i kävlinge och åkte bil med Johanna hennes pojkvän körde. Slutar kl 14.20 idag vilket är skönt, sen ska jag åka till lund och möta min älskling. Och sen ska vi typ åka hem och sen till stallet, jag ska försöka motionera Toy idag men jag vet ej om jag hinner e hemma vid mig typ kvart i 5. men jag ska be mamma köra mig dit direkt så jag hinner motionera henne. För jag ska verkligen få i gång henne så hon kommer i form. Men nu ska jag fortsätta plugga.
Hejdå Bloggen.


2010-11-08 @ 09:45:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback