Lördag!

Hej bloggen!
Idag har jag inte gjort så mycket. jag va och handlade morötter till Toy och  godis till henne oxå. Sen så red jag inte henne idag för det va för blåsigt väder så det va lite drygt. Har bakat paj idag oxå hoppas den bara blir god nu oxå men det brukar mina pajer bli utan att skryta:P. Min mamma har fixat god mat idag så jag ska gå och äta snart men jag tänkte skriva lite först vad jag har gjort idag. Men detta e vad jag typ har gjort idag:P har mest varit lat ochh typ tittat på tv:P Men ska dra nu skriver kanske mer sen om jag orkar men det tror jag nog inte ska nog se på film med älskling:).
Hejdå Bloggen!


2010-11-13 @ 17:51:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback