Lördag!

Hej bloggen!
Idag red jag Toy. Det gjorde älskling och min brors barn Malin med. Först red jag en stund sen fick älskling rida och han red helt själv vilket e skönt så slipper jag gå och leda Toy hela tiden, men jag fick faktist leda henne när han skulle trava. Sen Tog jag fram en bom för jag skulle testa oc se hur Toy reagerade när hon fick se en bom hon har aldrig gått över bommar eller hoppat hinder. Fast hon tittade bara en stund på bommen innan vi gick över, sen efter tredje gången släppte jag och då red älskling själv över bommarna med Toy. Sen fick Malin hoppa upp och rida en stund och fick oxå rida lite själv. Toy är en mycket snäll och underbar häst men hon måste hålla koll på allt som händer så hon blir ganska rädd när hon hör något:P. Sen när vi kom hem åt vi god mat. Mätt blev man i alla fall hehe:P Nu ska jag och älskling se på film vet inte riktigt vilken men det blir säkert någon bra:).
Hej då bloggen!


2010-11-06 @ 20:40:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback