Fredag!

Hej Bloggen!
har inta skrivit på ett tag har inte orkat nu när skolan har börjat. jag e rätt trött på skolan i alla fall på den skolan jag går nu. Dåligt och tråkigt väder e det idag oxå så jag har inte kunnat rida min häst idag men det gör inget för hon fick röra på sig igår och sen imorn ska jag försöka röra på henne om det inte blir tråkigt väder då med. Idag när jag och min älskling skulle ta in dom regna det jätte mycket så både han och jag blev blöta:P. Ska se på idol idag hoppas dom ska sjunga bra kåtar idag tycker det har varit lite tråkiga låtar dom har fått sjunga till och med förra gången va det lite dåliga låtar. Min brors hund har mått dåligt ett tag och sen igår hade hon jätte hög feber så min mamma trodde hion skulle dö och sen trodde hon att hon hade fått cancer el något allvarligt för hon har varit sjuk länge så först tänkte dom avliva henne igår när hon körde till vetrinären men vetrinär en gav henne en spruta som skulle få henne att piggna till och gjorde hon inte det hade hon nog leukemi. Men hon piggna till och e pigg idag har bara lite svullnader på tassarna. Sprutan va typ diabetes spruta så hon har nog diabetes men jag vet ej riktigt. Fast det e tur att det inte va cancer så man behövde avliva henne. Men nu ska jag dra och hjälpa till att laga mat.
Hej då Bloggen!


2010-11-12 @ 17:03:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback