Dålig på att skriva i min blogg!

Hej bloggen!
Asså jag e verkligen dålig på att sriva i min blogg.
Jag vet liksom inte vad jag ska skriva?
Om jag ska skriva vad jag tycker och tänker el om vad jag gör om dagarna?
Det e sjukt svårt tycker jag fast jag vill juh att det ska bli bättre så fler läser. Fast jag e ingen sån modetönt och jag har inga planer på att bli det. Tycker det e tråkigt om jag ska vara ärlig och det e nog bara för att alla skriver om mode och smink så man vet inte vems man ska läsa och visa handlar typ bara om samma sak och det är fett tråkigt:P. Jag tänkte göra min blogg som typ en dagbok för det e juh typ som det. Fast jag tänkte skriva om mina tankar oxå för jag är en person som tänker mycket:P. Men nu ska jag faktiskt läsa andra bloggar och sen ska jag se på film.
Hej då bloggen!


2010-11-20 @ 22:12:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback