Ännu mera snö

Hej bloggen!
Idag e det såklart ännu mera snö och halt. Så imorse när jag skulle gå till bussen med älskling för han skulle övningsköra i kristianstad så han fick åka tidigt med mig. Men när jag ska ta bussen till lund så inser jag att jag kommer missa mitt tåg som går från stationen kl 07.39 och jag va inne 07.47. så jag blev skit arg och tog bussen och åkte hem igen men då när jag smsar mamma så säger hon att hon e och tränar. Så jag fick sitta och vänta på min mamma 1h 30 min skit drygt fast sen när mamma kom så gick vi och fick. Sen åkte vi hem och då gick jag upp och la mig i sängen och sms bråka lite med min pojkvän men det e bara för att han är så dryg ibland och det pallar inte jag så då blir jag arg. fast imorgon ska jag ta mig till skolan och då hoppas jag att jag hinner. Sen efter skolan ska jag till malmö och kolla min arm. Jag hoppas inte jag måste operera den. Nu ska jag faktiskt se på tv och ta det lungt.
Hej då bloggen!


2010-11-24 @ 17:51:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback